Ziemassvētki - Kā savlaicīgi saņemt pasūtījumu
Vēlaties saņemt savu aprīkojumu pirms Ziemassvētkiem?
Nav stresa - vienkārši pārliecinieties, ka pasūtījums ir izdarīts līdz 16. decembra plkst.17:30. Un šeit ir triks: visam jūsu grozā esošajam jābūt noliktavā (vai arī ir sagaidāms, ka līdz tam laikam tas būs noliktavā). Šādā veidā mēs varēsim to jums piegādāt laikus līdz lielajai dienai.
Krājumu stāvoklis un informācija par piegādi
Pirms izrakstāties, veltiet brīdi, lai pārbaudītu produkta statusu:
Ir noliktavā
Gatavs ritošajam! Prece ir pieejama un tiks nosūtīta pēc iespējas ātrāk.
Paredzams, ka būs noliktavā xx/xx
Tas ir ceļā un sagaidāms, ka to nosūtīsim pēc norādītā datuma.
Iepriekšēja pasūtījuma prece (tiks nosūtīta xx/xx)
Ja prece pasūtīta tagad, tā tiks nosūtīta gaidāmajā datumā.
Lai iegūtu vispārīgu informāciju par piegādi, apmeklējiet mūsu Informāciju par piegādi.
Uzmanību
- Piezīmju pievienošana pasūt ījumam izrakstīšanās laikā var palēnināt darbu.
- Var gadīties piegādes aizķeršanās (kravas aizkavēšanās, piegādātāja kavēšanās, muitas kavēšanās u. c.).
- Nav sadalītu sūtījumu - jūsu pasūtījums tiek nosūtīts, kad visas preces ir noliktavā.
Vai pēc pasūtījuma iesniegšanas es varu veikt izmaiņas pasūtījumā?
Nepieciešams atjaunināt informāciju, adresi vai preces? Apmeklējiet savu SkatePro kontu, lai atceltu un atkārtoti pasūtītu.
Ja atcelšanas poga nav redzama, jūsu pasūtījums jau ir apstrādāts nosūtīšanai un to vairs nevar mainīt.
Pārdomājāt? Nav jāuztraucas.
Jūs varat atgriezt savu pasūtījumu 365 dienu laikā. Neatkarīgi no tā, vai tas ir nepareizais izmērs, nepareizā krāsa vai vienkārši nav īstā vibrācija - mēs jums palīdzēsim.
Iepazīstieties ar mūsu atgriešanas noteikumiem.
Ziemassvētku darba laiks
Mēs centīsimies darīt visu iespējamo, lai būtu šeit, kad jums mūs vajadzēs. Lūk, kad esam pieejami:
23. decembris: 10–16
24.–26. decembris: slēgts
29. decembris: 10–16
30. decembris: 10–16
31. decembris – 1. janvāris: slēgts
Kamēr mūs nav, varat aprunāties ar mūsu mākslīgā intelekta aģentu Olliju, kurš ir pieejams visu diennakti.
Biežāk uzdotie jautājumi par svētku piegādēm
- Vai daļu no mana pasūtījuma var nosūtīt agrāk?
Nē, atvainojiet! Mēs sūtām visu kopā, tiklīdz visas preces ir noliktavā.
- Vai es varu saņemt dāvanu iesaiņojumu?
Mēs zinām - dāvanu iesaiņošana ir jautri (un dažreiz glābšanas līdzeklis). Taču šogad mēs to izlaidīsim, lai viss noritētu ātri un raiti. Pasūtījumu iesaiņošana palēnina sūtīšanu, un mēs vēlamies būt droši, ka jūsu aprīkojums nonāks pie jums laikus.
Mūsu padoms? Paņemiet kādu foršu papīru, uzvelciet loku un dariniet to pēc saviem ieskatiem. Tas ir jūsu rokās!
- Vai iepakojums atklās pārsteigumu?
Uzmanību: visus pasūtījumus mēs sūtām kastēs, kas aizlīmētas ar SkatePro lentu, tāpēc, ja jūsu bērni ir modri, meklējot Ziemassvētku pavedienus, jūs, iespējams, vēlēsieties izvairīties no piegādes uz mājām.
Izvēlieties piegādes iespēju, kurā varat pārtvert sūtījumu, vai nosūtiet to draugam vai kaimiņam.
- Ko darīt, ja mans pasūtījums kavējas?
Mēs darām visu iespējamo, lai jūsu rīki tiktu jums piegādāti laikus, taču dažkārt gadās dažādi gadījumi, piemēram, kravas aizkavēšanās, custom aizturēšana vai piegādātāju aizķeršanās.
Ja jūsu pasūtījums kavējas, varat doties uz savu klientu kontu un lejupielādēt dāvanu sertifikātu. Tajā ir norādītas jūsu pasūtītās preces, lai gaidīšanas laikā būtu ko iesaiņot vai ar ko dalīties.
- Ko darīt, ja mans izvēlētais paku veikals ir pilns?
Tā gadās - īpaši svētku steigas laikā. Ja jūsu izvēlētais paku veikals jūsu pasūtījuma saņemšanas brīdī ir pilns, pārvadātājs automātiski novirzīs jūsu sūtījumu uz tuvāko pieejamo paku veikalu.
Jūs saņemsiet paziņojumu ar jauno saņemšanas vietu, lai varētu nekavējoties paņemt savu sūtījumu.
- Ko darīt, ja ar manu pasūtījumu kaut kas nav kārtībā?
Trūkst preces? Saņēmāt nepareizo preci? Kāds sūtījums ir ieradies tā, it kā būtu zaudējis cīņā ar piegādes truck?
Neuztraucieties - mēs jums palīdzēsim. Sazinieties ar mūsu mākslīgā intelekta aģentu Olliju. Viņš palīdzēs jums veikt visus soļus, lai to ātri atrisinātu.
